Ray Ban Wayfarer!

Jag har två stycken fejk i modellen wayfarer ifrån gina, ett par vita och ett par svarta. Mitt nästa köp var ett par spräckliga/bruna? Förstår ni? Jag var iaf på jakt efter dessa och hittade ett par äkta för 900:- ajj då får jag vänta tänkte jag. Sen när jag nämner detta för mormor så får jag ett par av henne, hon den rackaren hade köpt ett par äkta för några år sedan när hon skulle till italien. Då köpte hon ett par på arlanda i den färgen jag ville ha! Så himla bra, så tusen tack mormor!

Där har ni dem!
Dock så är mina i den äldre verisionen, då står det ej Ray Ban på kanterna utan det är en sådan liten silvrig plugg som de är i fram på sidorna också! :)

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0