Pyssel

Fick för mig att leta fram en väska ifrån i somras som var ganska sliten. Mamma tvättade den åt mig för ett tag sedan och då försvann en massa stenar ifrån en smyckning på väskan (friis & co märket). Så idag så har jag pysslat lite och suttit och limmat på en massa nya stenar, tog tyvärr ingen förebild men ni får se resultatet!

jag har limmat på alla stenar runt om märket som försvann när vi tvättade den!

mina naglar jag gjorde för någon dag sedan. snyggggggt

hårspänne som jag köpte idag när jag var på stan med linn :)

när jag kollade i väskan som jag letade fram så hittade jag denna kalender ifrån 07/08. superkul att kolla i och titta så jag har pysslat med en egen design, sötnosarna julia och linnea där som pluttar! naaaw.

blev en vild blandning på bilderna men de gillar ni, PUSS J


Kommentarer
Postat av: julia

hahaha, :D <3

2010-03-11 @ 22:38:07
Postat av: linnea

haha kommer ihåg när vi gjorde dom där!!<3

puss

2010-03-13 @ 10:51:16
URL: http://llinneaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0