nya läsare!

I väntan på att något vettigt ska sändas på tv så kan jag blogga lite igen, hehe.
Imorrn så händer det inget alls spännande i skolan, ska gymma efter och sen kanske jag sover kvar i stan. Men på torsdag så ska jag klippa linn och det ska bli kul, kvinnan har så grymt långt och fint hår så nu ska jag fräsha upp det lite med att ta bort klyvna toppar tror jag. Får se hur hon vill ha det på torsdag :)

Nu ska jag måla naglarna med fransk manikyr. Fast jag bryter trenden med vita tippar, tycker att det är lite
snyggt med färger nu till våren, trenden är satt, hähä. Visar kanske bild sen!

Vi hade besöksrekord igår och har fått en hel del nya läsare, hur har ni hittat hit? Vi har ju ingen reklam om våran blogg någonstanns. Kul att det är folk som läser iaf! Men frågan är då vad som har lockat hit er? kanske att vi lägger ut lite oserigösa bilder och sånt? Ja då fortsätter vi med det! Här har ni en på F, 80-tals rockaren.

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0