never again

Sitter uppe själv i mörkret, rätt skönt faktiskt. Mina vader är för den delen döda, antagligen ifrån gårdagens springande. Imorgon ska jag till gymmet, sen efter så kommer nog pappa och hämtar mig så ska jag åka till nya lägenheten och titta :) får se om jag blir kvar där, beror på om möbler hunnit kommit. Ser verkligen fram emot att få komma härifrån nu, känna att är det nån dryg jävel här i bondlivet, så går jag bara till bussen och drar.

Förövrigt så är jag ganska så förvirrad just nu, hör saker där, hör saker här. Men varför bryr jag mig egentligen? Varför fortsätter jag drömma? Kanske bara är min korrekta sanning jag egentligen vill ha. Jag vet inte. Antar att jag funderar för mycket egentligen, dags att glömma och gå vidare. Det livet går vidare på, right?

F


sommar nu tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0