just hungover

Kom hem för en stund sen från även dagens träning. Slutade halv5 idag, så det var bara att ta första bästa bussen hem, visst kom en kvart-tjugo min sent men bättre än inget.  Sitter just nu och surplar i mig hallonkräm och mjölk, mumsen! Var hem till nya lägenheter igår, var verkligen super! kommer nog stortrivas där, kände mig verkligen hemma efter några minuter bara så det är väl en bra början? Nu ska jag ta och klicka hem lite kläder tror jag :) speciellt jacka, klirra till i kassan igår så:) MEN, Jag har lovat mig själv att inte röra dom, vilket jag redan har gjort, lite grann men nu ska resten läggas undan. Sen kommer min gosse Berner sannen!! :) PUSSIS F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0