hot mess

Ja, min garderob spricker.. jag har för mycket kläder och idag när jag skulle för mig att rensa så slet jag ut ETT hyllplan av 4 i min garderob och ja längre än så kom jag inte så nu kan man inte komma in och ut i mitt rum. Jag är fast här, haha. Men imorrn så ska jag slänga typ allt i tvätten och sen så får mami stryka det till mig med så att jag kan börja använda det igen. Har hittat massa toppar som jag inte har använt på jättelänge så det var kul. Sen så hittade jag 3 st tröjor som har varit spårlöst försvunna.. hehe längst in i garderoben låg de och lura. Blev väldigt glad då för jag köpte dem i höstas och har använt 2 av tröjorna en gång och en var helt oanvänd med prislappen kvar med, hehe.

Svårt att fånga på bild hur illa det ser ut här just nu men ni får ett smakprov..

Mina kläder förvaras på en "klädstång" mitt i rummet som nu är full, sen 4 hyllplan i garderoben och en till stång i garderoben fast den är nog bara 1m eller så. Ni får se bilder på det när det är fixat och städat imorrn med!

Julia kom hit med en väska och fyll med kläder du vill ha så blir jag glad, känns dumt att kasta och in my ass att jag åker till en sunkig loppis och står där och säljer :s
PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0