Hemma idag

Idag så stannade jag hemma ifrån praktiken.. hade ont i halsen och frös när jag vaknade så jag orkade inte åka in och sen åka hem igen om det blev värre.
Jag har kollat på blåsningen och lilja 4-ever, hemsk men sevärd film. Vi var på en föreläsning om trafficing igår i aulan och då laddade jag hem den idag för det var så länge sedan jag såg den.
Nu sitter jag och petar i mig lite nudlar, imorrn måste jag till skolan så att jag kan träna efter! Får se hur det blir med träningen om jag inte mår bra men jag tror nog att lite sömn och halstabbletter så blir det bättre. Nej nu ska jag ta mig en kopp te istället, ni får bilder av mig istället eftersom att det går så trögt för miss F :)


frida och jag i östhammar förra helgen

amanda, linn, emelie och frida innan almo i lördags <3 (linn som tvingade mig att lägga till stjärnan så ni vet!)

nyvaken frida på söndag morgon

fridas och mitt söndagsmys med ett varsitt täcke och film!

PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0