hejhopp

Igår så vaknade jag upp med juliaaa, sen drog hon hem vid 12 för att träna. Då drog jag och mamma in till stan och kollade in en massa nya grejer till mitt rum, nu ska vi bara måla först så att jag kan köpa allt! Sen shoppade jag lite smycken som örhängen och armband. Vidare till sanna där vi åt middag och spenderade kvällen fram till halv 7 då vi åkte till allians för att kolla på jonathan när han spelade match. Alunda vann med 2-1 och det var en bra spännande match mot slutet.
När jag satt och kollade på matchen så fick jag ett meddelande av linnea, hon frågade om jag ville komma till henne och visst ville jag de! Så efter matchen så skjutsade mamma dit mig så var jag där med linnea, linn och bella. Vi snackade mest och kollade på tv, mysigt! + att jag tycker att linneas hund var riktigt söt igår, välkomnade mig varmt :D haha, det var väl för att hon var i perioden men jag kan ju lossats som att hon gillade mig iallafall!


<3

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0