godermorgon

Börjar dagen med ett rejält fyspass! Duktigt av mig själv tycker jag, *stoltis..* efter som att det är en Strikt dag idag så fick det också bli fulkorns havregröt till frukost, sen blir det nog en fräsch sallad till lunch. Gott va?

Kvällen igår var mycket trevlig, kom in på en massa gamla minnen och saker som händer i nutida tider också för den delen, maten vart lyckad och det förvånar mig verkligen om nån inte blev mätt!! åå fy.

Kanske ska sätta igång och röja lite där nere också, så jag får komma ner någongång! Men eftersom "stackars" (inte ett dugg jävla synd om honom) tommy är "sjuuuuuk" så blir det väl inte av som vanligt!. Suck som fan.
Det var allt för mig just nu. PussisF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0