when I say jump you say how high?

Midsommar på fredag då, och massa att fixa innan. Tex vad ska jag ha på mig? På dagen så ska vi på sill lunch hos mormor och morfar och sen hem hit och grilla. Efter det så träffas vi tjejer (och killar?) hos någon och förar lite sen vidare till öregrund!
Men somsagt kläder var det.. blir det fint väder så vill jag ha klänning och klackar. På dagen så tror jag att jag ska ha min jeansklänning eller avslutningskjolen. Sen på kvällen så såg jag att kenza hade köpt en jättefin volangklänning ifrån gina, den ska jag köpa tror jag om den finns och passar! Ska in till stan imorrn eller tisdag.. får se hur vädret blir.

Är faktiskt lite ledsen över att vi inte firar i bollnäs iår, det var så mysigt förra året med allt folk. Men ja det gick inte iår för min bror drar till mallis dagen efter midsommar..

 

bloggar nog innan jag somnar ikväll igen , hehe ska uppdatera mycket nu så att julle har att läsa!! PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0