vikingen

Satt med frida idag när hon lät nålen åka över mesta delen av hennes rygg. JAG var mycket mera nervös än var frida var och när jag såg på henne i ögonen hur ont det gjorde så vart jag inte så sugen längre, hehe. Men jo nog allt ska jag också komma till skott snart, men frågan är om jag ska vänta till hösten då jag inte vill att den ska blekas..?
Tillbaks till vikingen frida, hon härdade ut och inte en enda tår, okej jag såg faktiskt att det var nära till tårar nån gång då det gjorde förbaskat ont och då höll jag också på att börja grina, haha whats up with that lixom!?

Annars så hade jag min sista praktik idag, klippte en äldre man med maskin och sax, blev kalas bra. Sen lunchade jag med joanna och mimmi i solen vid ån med cupido sallad. Jag är dödstrött på den salladen nu efter att ha ätit den typ 2 ggr i veckan i ett år... Sen i julas har det varit konstant på tisdagar, då jag har praktiken. Har aldrig tagit med mig matlåda eller köpt någon annan lunch. Började räkna ut vad de hade kostat men fick dåligt samvete mot mamma och pappa så slutade.. hehe.

Kvällen har spenderats med beccis igen, vi kollade playa del sol igen och tjocka oss igen. Men det var okej att äta chips idag då jag åt en asnyttig lunch (sallad) och middag. Det var någon laxpytt ifrån findus som är aaasgod. Jag tror att det var linser i den och de har jag aldrig smakat men visst är det nyttigt? fick mig att känna mig hälsosam iaf!

Imorrn väntar två lektioner och en jävligt lång håltimme, sen helg.

PUSS J . oj vad långt inlägg jag skrev idag, tänk om detta flow kunde hålla i sig tills imorrn då jag ska fortsätta på min sv analys i skolan, suck det går aströgt med den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0