vädret?

Snart kommer lite fler och ska gratta mig såhär i efterskott. Nu tänker jag vara elak men jag hoppas på lite cash, det skulle behövas nu alltså.. he he
haha igår skulle jag cykla till gymmet, alltså jag fattar inte, jag vill inte cykla ute på vägen med en massa rödljus och sånt. Då tar jag hellre alla mördarblickar och cyklar hur bäst jag vill. Fast dom kanske kolla lite också eftersom att det såg ut som att cykeln skulle rasa ihop när som helst. Styret satt nästan löst så dom lär ju ha undrat.. he he

Nu ska jag snart dra till gymmet så jag hinner hem igen, men förresten var det inte idag det skulle typ va 30 grader och sol?? Eller är det jag som är ute och cyklar igen..

Pussar F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0