Underbar dag!

Börjar berätta om igår, vi drog till rastsjön och chillade. Alla badade utom linn och frida som banga, amanda badade mest, som fisken i vattnet! Sen efter det så drog vi hem till amanda och spelade ett sjukt spel och gjorde massa tester, sen kollade vi på trubbel i paradiset! Vid två halv 3 så kom jag hem och då slaggade jag hårt. 10 ja ni hörde rätt!! så fick jag två sms som väckte mig och jag var uppe och studdsa. Frida amanda bella och emelie kom hit och har varit här tills nu. Vi har solat, käkat lunch och badat. Sen avslutade vi med att kolla på en film, as mysig dag! Så imorrn gör vi likadant om vädret tillåter :)
Här kommer lite bilder ifrån igår/idag:


en liten eld i grillen..

jag, amanda, emelie och bella på bryggan !

frida som fotar hej vilt

jag, amanda och en liten del av emelie! <3

emelie skulle lyfta bort en pinne ifrån elden och ramlar, HAHA jag dör. har inte skrattat så mycket på väldigt länge, tack för skrattet och hoppas att det inte gjorde allt för ont! <3

frida och emelie steker <3

bella och amanda steker <3

emelie <3

amanda <3

nu ska jag äta middag snart och sen hänga med linn, får se vad vi hittar på tills alla andra har tränat klart! är väldigt sugen på något salt, grillchips skulle inte sitta fel nu linn! :D
PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0