torsdag

Hur fan kan man misslyckas med nudlar!? jag är nog inte redo än för att flytta hemifrån.. panpizza och ja tydligen inte nudlar helt felfritt kan jag laga i matväg. Dock så har jag lärt mig diskmaskinen!! Frida lärde mig den för några helger sedan (y)
Det jag skulle komma till var iaf att jag skulle laga nudlar, sen kokade det över som faaan och inte tänker jag på att vrida ner plattan .__. så det fortsatte tills jag kom på att jag hade full värme på, haha. Så jävla värdelös jag är i köket alltså.

Funderar på att dra till solariumet eftersom att vädret är sol/moooooooln/sol hela tiden och det har inte jag tid med som ska in till stan sen. Får se hur jag gör, pallar inte bränna upp mig inför imorrn då jag ska ha klänning men det är väl smällen man får ta då.

Hörs innan jag drar till stan eller efter, PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0