Torsdag

Imorgon smäller det, midsommar! Gud så bra det ska bli med mina tjejer :)
Idag så har jag inte solat för det var ett stoooort mål så jag åkte till morfar och kollade på italien - slovakien. Italien vann tyvärr inte, 3-2, surt. Och medans jag var där så var det sol, haha. Jaja, jag är inte asbrun inför imorgon som jag skulle vilja vara, men vad finns det och göra åt det nu? Och det blir ju faktiskt inte mindre roligt för att jag är vit.

Nu ska jag klippa jonathan och sen så ska jag ge mig ut för att träffa linn och sedan de andra tjejerna också tror jag! min ipod är laddad med ny musik så nu kommer jag somna bra ikväll, hehe somnade med ipoden i öronen igår och vaknade av 3 missade samtal och 8 sms, inte bra inte bra.PUSS J


stekarn igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0