titeln suger hårdast

I fredags var det då dags för årets studenter att få gå ut ur skolportarna och förhoppningsvis aldrig mer komma tillbaka! Inte så man själv längtar dit, nejnej..
Drog då till öregrund i fredags och hade det väldigt trevligt med en massa olika folk, sen drog jag då själv in till stan en bit in på natten och gjorde lite hyss där totally alone! höhö

Lördags var det lagfest, tema glitter&glamour. med massa snygga outfits och lite gott till så vart kvällen helt lyckad, drog senare in på natten vidare till nästa ställe och fortsatte där. Jennifer, du kanske har nått att tillägga där eller?
och idag är det söndag, kan nog säga att jag spenderat hela dagen i sängen, heeelt slut! + match på det!

Och jag är verkligen inte ett dugg jävla avundsjuk på min bror och han girl som åkte till Rhodos idag, ÅÅÅÅÅH! JAG VILL OCKSÅ,fan

Puss F

haha, blöjBella




ett stycke snygga tjejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0