sooooooooooool

Solen har hittat hit igen! Dock med en massa moln men vafan, solen är här! (aj nu får du slå mig julle!!!)
Vi hade en diskussion om hut fult det är när tjejer svär, så när vi svär nu så får vi slå varandra. Blev en hel del slag igår men julia var sämst så jag fick slå henne mest :D
Idag så har jag sovit för länge som vanligt, sen kollade jag ett oth avsnitt och SEN gav jag mig ut till poolen, där har jag väl legat nu till och från i några timmar.
Ikväll så ska jag nog åka till rastsjön med brudarna, nattbada och mysa riktigt ordentligt! Nej någon DO får ni inte idag, eller det är inget att se. WOW tröja, jeans shorts och sen gladiator.

PUSS J

Kommentarer
Postat av: julia

haha, blåmärken överallt :o

2010-06-17 @ 14:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0