SOMMARLOV

Igår så drog vi ju till öregrund med lite folk, det var trevligt. Men det slutade i kaos när vi märkte att vi hade missat sista bussen till alunda, lyckat. Vi kunde inte komma hem så fick ta en buss till östhammar där fridas mamma annika hämtade oss, tusen tack!
Har nog aldrig suttit så obekvämt i en bil, vi blev lite flera än räknat så jag och fido fick inta plats i bakluckan, haha. När vi närmade oss alunda så droppade vi av folk lite här och var men jag och frida skippade efterfesten och drog hem och sov eftersom att vi hade avslutning idag klockan 9! Tungt med 3 h sömn..

Avslutningen är nu avklarad och det var bra, sen drog jag hem och fikade med tårta och grejer. Nu ska jag snart slänga i mig lite mat och sen över till frida och vidare för att träffa tjejerna! Vi kör ikväll igen, nu ska jag tagga med lite awsome music.


Här kommer lite bilder på tjejen som fyller 17år idag, hon som gör mina dagar, GRATTIS ÄLSKLING! <3











bilderna är ifrån olika partyn, inte en lugn kväll med denna tjej!

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0