Sommar 2011

Nu har jag ätit så nu väntar jag bara på att linn ska bli klar :)
Igår så planerade vi massor inför nästa sommar, vi ska utomlands! åhh jag vill nuuuu men vi måste vänta så att alla får ihop pengar och så. Men fan så kul det kommer bli, en vecka på kreta eller något blir det! :D
Iår så vill vi till danmark, men får se om det blir något av de. De flesta ska ju jobba och jag ska vara borta i 2 veckor minst.. blir inte mycket bollnäs iår tyvärr. Bara en vecka och kanske några helger då och då. Sen skåne en vecka också tror jag.

Jag sitter och käkar kakor nu.. suck att jag aldrig kan hålla mig borta ifrån onyttigheter. Men får väl vara glad att jag har den ämnesomsättningen som jag har. Hade jag haft en dålig så hade jag varit stor som ett hus nu, hehe.

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0