solen steker

Igår så drog vi med 20 över 11 bussen till östhammar på "fest" inte ens värt att nämna, jag och bella var riktigt otaggade men följde med iallafall och tiden där gick så långsamt, vi ville bara hem och sovaa. Somsagt så var det inget att hurra för nej.

Idag så har jag legat ute ett tag, shit vad solen tog idag, jag har bränt mig!! Mina armar är röda som kräftor :( jaja bara sola på't igen imorrn och hoppas att det blir mera brunt då! Har iaf badat 4 gånger idag och nu har jag precis duschat av mig kloret och smörjt in kroppen.

Ikväll så ska jag chillaaaa och kanske ta ett nattbad senare!


mahaha, bjuder på den ofixade bilden! Här sitter jag iaf nu. Så skönt nu på sommaren att man slipper ha foundation och puder!

ps snart åker jag till bollnäs, kanske på onsdag-fredag eller nåt hihi
PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0