"slita ut käken och ersätta den med en doftgran"

Som vanligt lyckades jag slumra till lite i soffan, så sjuukt trött av mig den senaste tiden. Jag får helt enkelt inte sitta hemma såhär själv, bättre att hålla igång natten lång och var lite social istället! 
På tisdag ska jag åka ålands båt, metavee fråga om jag ville hänka och självklart gör jag det! Köpa hem lite extra gott att knappra på.
föresten, var det någon som såg brasilien-elfenbenskusten? vilken match alltså, jag är inte någon som följer vm men den matchen såg jag och kan man säga något annat än VILKEN J***A SKANDAL!!! Domaren frågade målgöraren om han tog hands liksom? då kan man ju börja undra.. åååh! anyway
Well, goodnight fellas


Pussisar F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0