saturday

Igår så gick vi tjejer till jonas och chillade på hans altan med lite boys! Det var trevligt och vi knallade hem vid halv 2, sen så hoppade jag oth för kvällen och somnade direkt! Btw så ska jag skaffa dubbelsäng, hur skönt!? :D

Idag så har jag kollat oth, chillat och klippt julia som nyss gick. Hon åker till malta imorgon i tre hela långa veckor, vet inte hur jag ska klara detta, PUSS PÅ DIG HJÄRTAT OCH HA DET BÄST MED CARRO NU! <3
Och linnea, du är i spanien fortfarande, kom hem!! Jag saknar dig här, du har ju även din present väntande på dig här.. <3


Nu ska jag gå upp och säga till pappa vad jag vill ha för mat, vi ska beställa idag tror jag. Blir nog en grekisk sallad, åt ju pizza i förrgår ifrån gossens (a)

PUSS J


Kommentarer
Postat av: linnea

haha juste har ju inte fått min födelsedagspressent än.. haha saknar dig :D <3

2010-06-20 @ 11:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0