"River flows in you"

Idag har kocken i mig själv varit framme, först ner till korsängen där de lite mindre spelade fotobollscup, ååh kommer ihåg när vi fick vara med och spela, gud vad kul det va!! Iaf, stod där och vände på hamburgare så stackarna skulle få nått i magen, sen gick jag över till Ewin ett tag för att säga adjö till henne. Hon åker ju till turkiet på måndag och kommer hem den 14 augusti igen :( Så nu har jag kramat henne heejdå, hoppas du har det bra nu söta vän<3

Sen pallrade jag mig hemmåt och gjorde iordning kycklingsallad åt mig och mamma medans hon var borta och fixade annat, blev verkligen supergott och det vart över med så nu har jag lunchen fixad imorgon. Men kvällen blir nog vääldigt lugn för min del, skulle ha en lugn kväll igår, och visst den var ganska lugn men ikväll ska jag bara relaxa själv. Imorgon kommer pappas sida och grattar mig så kanske åker till honom redan ikväll, vi får se!
PUSS F

Sjukt vad jag saknar innebandyn och utlandet nu!


att bara tänka på stranden och rhodos överhuvudtaget gör
mig galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0