Ny båt!

Hejsan!
Jag vaknade och gick ut i solen och åt frukost, sen vid 12 tiden så helt plötsligt hör vi en båt som går jättefort, morfar sa direkt att det inte var någon ifrån våran ö. Sen när jag kollar ner mot bryggan så ser jag att den lägger till här och gissa vem det var? Haha jo pappa! Han hade fått för sig att han ville ha en ny båt och drog upp hit idag med en ny båt! Gissa om jag blev glad som älskar båtar :D Så nu har vi två stycken flippers, den nya är lite större än den som vi köpte förra året. Och den nya har även en mycket starkare motor så nu ska vi ta upp en ring hit så att vi kan åka den och vattenskidor efter! Så jag stack ut med pappa på en tur i nya båten och gud så härligt det är när vinden är i håret och det känns som att man ska flyga av, haha!
Annars så åkte jag med farmor in till stan ett tag också, fick bara med mig godis, en minifoppatoffel som är en nyckelring som vi måste ha på nycklarna utifall de ramlar i vattnet. Sen partymuggar! Sånna här röda som de har i alla amerikanska serier, jag hittade dom äntligen! Köpte två förpackningar så det blev 40 glas ;) Nu ska de festas när jag kommer hem, wohoo.

Pappa åker hem redan ikväll igen för att han jobbar imorrn, men vi åker imorrn eller på fredag. Morfar kommer att bli klar med räcket idag så kanske vi åker imorrn då. Det är alltid jobbigt att åka hem härifrån för att jag känner mig så hemma här men nu är jag ju utan båda gustav och adam så det går nog bra.

Värsta åsksmällen nyss, tur att jag slet ut sladden till datorn. PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0