mot uppsala!

Ett nattbad blev det igår på landbadet med lite folk, sen drog vi hem hit och bastade och badade här också. Kvällen blev lång och idag har jag bara varit med tjejerna. Vi låg ute men det var disigt? så jag åker nu in till stan för att möta upp mamma. Vi ska skriva på papper om att jag ska sluta gymma på kraftkällan och kolla efter bikini och shorts till mig. Jag ska sluta gymma för att det är för långt dit, man måste ta stadsbuss och vanlig buss och det orkar jag inte nu på sommaren. Ska börja gymma igen inne i stan på friskis till hösten, under tiden så får jag nöja mig med att ut och springa.

Nu ska jag kila över till frida, vi ska ta samma buss in till stan som går om 55 min, SEE YAAAAA PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0