MOT BOLLNÄS OCH ÖN

Igår så blev det ändrade planer, amanda åkte med till rastsjön men jag orkade verkligen inte.. och tur var väl de för jag somnade typ halv 10, haha. Men nu är jag utvilad! Pappa kom nyss in i mitt rum och sa att jag åker redan idag till bollnäs, shiiiiit! Jag har inte packat ett skit, hade tänkt att göra det idag ju :o men nu ska jag ladda in lite nytt i ipoden, packa ner alla kläder och sen försöka mig på att fixa internet.. annars så kommer jag inte ha någon dator när jag är där uppe, så vi får se hur det blir med uppdateringen ifrån min sida!

ps hade en jävligt läskig dröm inatt, frida dog och jag höll på att ta självmord för det. Alltså ni anar inte hur hemskt det var, sen satt jag och bloggade och gjorde en ny header till minne av frida och ja fyfan va hemskt det var, skulle inte klara mig utan henne!

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0