Mitt paket är äntligen hos mig!

Efter många om och men så har jag nu äntligen fått hämta ut mitt paket ifrån hm. Det var pyjamasen, tunikan, shortsen och klänningen. Allt satt perfekt utom klänningen, för lång.. jag trivs inte med klänningar som går så mycket längre ner än rumpan, visst ska inte rumpan synas men ni fattar. Så den ska skickas tillbaks, sitter och letar en ny klänning nu på nelly men finner ingen. Ska in till stan imorrn med julle och då ska jag kolla också! Blusen tar jag nog iallafall på pappas student om jag inte hittar något annat imorrn.

Något fel är det ju uppenbarligen på frida idag, först tokplugg i skolan, sen hem och sätter sig och LÄSER!?!?! 100 sidor i en bok frivilligt och nu över en timmes promenad, hmmm.

PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0