Måndag

Idag var det väldigt lungt och skönt i skolan, bara 1or och 2or där nu och vi hade betygssamtal och städade salongerna idag. Imorgon OCH på onsdag är jag ledig! Såååå skönt, så nu går jag bara på torsdag. Jag börjar halv 2 och ska spela brännboll och sen så ska vi få tillbaks ett prov och sen får vi åka hem. Ganska bra eftersom att jag och frida har lite bråttom hem och fixa oss till 9ornas avslutning! Har tänkt att åka upp och kolla när de går ut, sen får vi se vad som händer på kvällen.

Åter till nu, jag ska kolla oth och sen kanske höra av mig till tjejerna och kolla om de inte har något för sig, amanda var ju borta hela helgen så jag saknade min lilla s****** kompis! <3

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0