Måndag, ny vecka nya tag

Vaknade halv 10 idag av att mobilen ringde, jag mötte beccis vid häcken mellan våra hus och lämnade tillbaks andra säsongen av onr three hill och lånade den tredje. Gick hem och slog på den direkt, kollade ett avsnitt sen sov jag två timmar. Sen blev det två avsnitt till. Nu har jag gått runt här och snackat med frida i tele, fan va bra plan vi har asså. Säger bara rip alla äckliga skator här i foghammar! mohaha. Bilder kommer när vi har genomfört våran plan!

Idag så ska jag nog träffa frida en snabbis när hon är i gaylunda igen. Sen får vi se, jag är sugen på chocklad och summer rings, jag äter heeela tiden i brist på annat att göra. måste få ett stopp på detta. usch.

Gavin DeGraw går på repeat, fan va bra han är. Hehe jag vet att jag har snöat in mig i oth men jag älskar't!

PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0