inredaren kommer fram

Nyss så kopplade jag in ett par små högtalare till min pärla, nu låter det högre och bättre! passade på att pimpa dom lite också och kommer på mig själv med att skriva, ja vad tror ni? hihi.

Imorrn så ska jag få pappa att ta bort allt i hallen så att jag kan börja måla om där inne och fixa det till min egna, sen så ska vi (okej mamma och pappa) börja måla om i mitt rum och så ska vi till ikea och köpa lite nya saker. Men jag tror att jag hoppar över sängstomme, det kommer ta för mycket plats. Iaf till en början så får det duga med bara själva dubbelsängen :) Åh jag vill börja fixa nununu..

Blev somsagt en hemmakväll, hur skönt som helst faktiskt. Ska nog ta och hoppa i mjukiskläder och fortsätta kolla ja ni vet vad.

PUSS J


Kommentarer
Postat av: julia

det kungliga brölloppet?! :D

2010-06-20 @ 01:00:47
Postat av: jennifer

haha u wish! nej men jag kollade faktiskt på det och sen efter så kollade jag oth! :D

2010-06-20 @ 13:03:13
URL: http://slukarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0