Igår och ikväll

Började med att vi åkte in till uppsala för att kolla på cermonin med brosh utdelning osv. Det var jättefint hela cermonin, jag blev helt rörd av stunden, pappa har varit så jäkla duktig!
Sen så sprang de ut på trappan och så var det foto och sånt, sen drog vi hem till oss där vi åt middag med mormor, morfar, sanna, farmor, ulrika, caroline, arne, linn, emma, wilma och så vi då förståss! Senare på kvällen så hade det kommit en till familj men då var jag och linn iväg på andra äventyr! Vi drog till öregrund med frida, ewin, bella och emelie. En riktigt lyckad kväll som slutade i kaosad bussresa, fyfan. Vi tog 00.20 bussen ifrån öre och kom hem 2 timmar senare.. alltså typ halv 3 och sen somnade jag 4.

Trött som ett as så släpade jag mig ut och låg i solen i en och en halv timme! Det är mycket för att vara mig, haha. Men det blev iaf lite färg så det var ju bra :)
Annars så ska jag duscha nu och sen käka massa tårta! Fyfan va onyttig jag är.. jag åt tårta igår när jag kom hem och imorse till frulle så blev det kexchocklad och jordgubbar. Får nog hoppa middagen idag.. haha. Sen ska jag kolla lite oth och sen vara med linn ikväll! Vi får se om vi drar på fest eller chillar kvar hemma istället!

Ni får några bilder nu och några sen ifrån en annan kamera!

mormor och jonathan med massa blommor!

scenen där studenterna satt

riktigt dålig bild! men pappa står till höger om hon med blåprickig klänning.

pappa och farmor

ulrika, farmor, wilma, caroline, arne och lite av pappa


en ny liten hundis!! ulrika och hennes familj har skaffat en liten hund som inte ska bli så mycket större än så som på bilden :D nu kommer jag ha 2 små hundar att leka med i sommar!

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0