hemmafrun

Vilket slitgöra jag har gjort idag! Jag har flyttat sängen helt själv, och bytt lakan osv. Sen damsugit hela mitt rum och flyttat på en fotölj och skrivbordet. Puuuh, blev helt slut. Sen slängde jag mig i duschen med inpackning i håret som jag gick runt med i 20 min, vet inte om det direkt blir någon skillnad på att vänta 2 min i duschen eller detta, får se. Känns som vanligt nu iaf.
Jag har även flyttat ner lite smått under veckan i min hall, nu är det bara sommarskorna ifrån förra året som saknas, sen hittar jag inte min svarta kavaj? Jag måste få upp lite skohyllor snarast, det står nu 23 par skor på golvet längst med ett skåp som ska bort! Sen ska jag måla om där inne osv :)


lite kaos

pratade nyss med bella, hon emelie amanda och linn kommer över snart, bäst att föna håret nudå kanske! PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0