Hemma igen

Nu är jag hemkommen ifrån staden, det blev inte mycket shopping. Blev bara en bikini! Men det var det viktigaste så det var bra, sen fikade vi och bara och chillade, var asmysigt!
Nu har jag nog bestämmt mig för vad jag ska ha på mig imorrn med, men vi får se hur vädret blir och så. Nyss regnade det ju? hmm.
Ska iaf in till stan vid halv 1 med mormor och morfar för att hämta upp mamma och sen möter vi ulrika och farmor på stan och så går vi dit där pappa kommer ut. Sen så ska vi hem hit och äta middag och fira pappi och då kommer lite flera vänner och släktingar!

Ikväll så får vi se vad jag gör, hjälper mamma lite till och från med förberedelser inför imorrn. Kanske trampar iväg till beccis ett tag och kollar lite playa senare, hähä. Annars så är fidos träning klar nu också så vi får se!

Linn hade stora planer inför lördagkväll iaf, haha :*

Linn säger:

 

som faaan! :D haha men fatta om du och jag hamnar i fyllecell så får våra föräldrar hämta oss HAHA 

Här är bikiniöverdelen:


sen vart det ett par svarta trosor till! haha, vilken bild, jaja bättre än inget iaf!

PUSS J


Kommentarer
Postat av: linn

hahahahahhahahahhahhaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-06-03 @ 20:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0