Du vet inte vad du har, men om jag drar så får du se vad du inte har kvar

Springrundan var jobbig men skön, tungt när man är förkyld. Men imorrn så ska jag ut igen innan frukost, ny laddad ipod med massa ny bra musik och då går det bra!
Annars så har jag inga planer alls för imorrn eftersom att det ska bli dåligt väder igen.. så tror jag ska gå över till beccis och låna en ny säsong av oth och ha maraton eller nåt.

Är pisstrött även fast jag vaknade 20 i 2 idag och sen tog jag en powernap på en timme vid 4 tiden, haha. Men kan bero på att vi låg och snackade så länge!
Nu ska jag käka jordgubbar och sen slå på någon film, PUSS J

önskar att jag kunde visa bilder ifrån igår men det går verkligen inte, HAHA ja julle vad säger man?

Kommentarer
Postat av: julia

HAHAHAH jaadu! dom där bilderna ska nog vara privata, va!? :D

2010-06-14 @ 11:13:10
URL: http://slukarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0