depri tjej

Min dag kunde inte bli sämre, först så var jag ju sjuk så jag har bara legat i sängen heeeela dagen! Eller jag gick upp en gång för att peta i mig lite middag. Min klänning ifrån nelly kom idag, tror ni den var bra eller ? Neeeej, själva klänningen var väl fin och så men som ett linne. Den var ASkort. Slutade preciiis vid min rumpa lixom? Så fort jag rörde mig eller lutade mig framåt så ja, blottad tjej. Passade inte alls med ett par jeans shorts under heller, såg helt fucked up ut. Så nej den skickade vi tillbaks lika fort. Nu har jag beställt hem 2 klänningar till skolavslutningen men fått skicka tillbaks båda.. suck.

Imorrn så ska jag in till stan med mormor och kolla efter en ny klänning om jag inte blir sämre över natten. Jag orkar egentligen inte åka och jaga klänning, kommer säkert endå inte hitta någon som passar. Jag har inte någon klänning som jag kan ha här hemma heller. Så fort jag blir sjuk eller hoppar över måltider så rasar vikten, och ja allt blir för stort. Hatar det.

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0