Bollnäs

YES, morfar hade redan tänkt ut dethär med internet så han hade fixat dongeln! Så nu blir uppdateringen som vanligt om inte bättre ifrån min sida.
Det gick fort att åka och sen lasta i allt i båten och köra över. Tur att jag är så kunnig om båtar så att den gick igång och körde som vi ville ;) Sen när vi kom upp så gick vi runt i stugorna och sa hej osv och sen hem och åt middag. Morfar har börjat jobba på med räcket på altanen redan nu ikväll så vi får väl se när han ger sig för idag, det är ju så ljust ute och varmt, det är 21 grader här nu så det är jätteskönt! :)
Har suttit hos farmor och ätit jordgubbar, kladdkaka och grädde med ulrika och maria mina fastrar och snackat en massa, sen träffade jag adam ett tag också men han skulle iväg nu till pers stuga och sova där i 2 nätter så vi får se om vi hinner ses något mera innan jag ska hem igen :( men annars så sa vi att vi ses ju igen om några veckor!
Gustav är den enda jag inte har sett skymten av, hoppas att han är här imorrn så att vi kan åka lite båt. De har köpt en ny assnygg vit båt med 60 hk så jag hoppas att han tar med mig ut i en tur i den!

Nu ska jag kolla på oth och sen lyssna på min ipod tills jag somnar, kan tyvärr inte bjuda er på några bilder för jag glömde mobilsladden hemma, men de får ni när jag kommer hem! PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0