AWSOME

Igår så gick vi och kollade på alunda damer när de spelade mot knivsta, slutade 0-0. Tycker lite synd om knivsta som fick ett mål men de såg inte domaren? han sa bara spela på, haha. Jaja, tur de annars hade ju knivsta vunnit.. ;)
Sen så drog vi hem till my place och gjorde iordning inför kvällen, vi bäddade och skar upp en massa frukt som vi doppade i chocklad, supergott!
Sen så kollade vi på massa oth, jag somnade under 2 avsnitt för att jag var så otroligt trött, sen vaknade jag igen och då låg vi och snackade och det var verkligen super mysigt! Ingen var så trött så vi låg och snackade på tills halv 5, haha!

Sen idag så ställde vi klockan så att vi skulle hinna med att sola och bada och inte sova bort dagen. Amanda gick upp tidigare för hon skulle till tandläkaren och sen när hon kom hit så gjorde vi lunch. Pannkakor med grädde, sylt, sirap och socker. Asgott det med !

Nu har jag klippt mamma och duschat, ska snart möta linn så ska hon sola, jag är bara med som sällskap denna gång då jag har solat idag och ska sola imorrn igen om det blir fint väder!

Fredag kommer bli gryyymt, först ska alla käka hemma med familjer och släkt och amanda kanske kommer hit och äter med oss :) sen så ska vi till amanda och föra, sen till öregrund och sen till amanda igen för efterfest! :D Sen slaggar vi där, åhh vad jag längtar!

PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0