Väntar på fidooooo

Jag har varit vaken i ca 6 timmar och är redan trött igen.. Har iaf varit hos bella och badat ett tag idag och sen åkte vi hem till amanda och kollade på the notebook, kan vara den bästa filmen jag vet! Åhh så bra den är, har ni inte sett den så se den!
Har nyss beställt mat ikväll igen, hehe blev pizzan bella idag. Åt ju faktiskt sallad igår så ;) Nu skrev bella att vi skulle träffas vid ica, men jag tror jag väntar på fido så går jag med henne lite senare. Helvete, vad hände med texten? jag kom åt någon knapp och bam va stort det blev? kanske ändras när det publiceras? Jaja får inte tillbaks den vanliga så får vara såhär!

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0