SKULLE HA PUBLICERATS DEN 26e JULI

Bloggandet går i vågor, verkligen. Men här kommer en liten update.
Hade det super i bollnäs, ni får lite bilder! Sen igår när jag kom hem så drog jag på bio med linnea, blev eclipse. Mycket bra film och mycket fint sällskap, hade jättemysigt! Vi tog kvart i 12 bussen hem och då kollade jag lite oth sen somnade jag.
Idag så har jag bara legat i sängen hela dagen, kollat klart säsong 4 av oth och ätit massa glass. 4 st, hähä, 2 sandwich, 1 nogger och 1 88:a. Shit finns inget stopp i mig. Imorrn ska jag till stan med linn och shoppa lite, blir nog bra de!

jonathan och martin i deras nya frillor!

på väg hem ifrån hamnen

i lördagskväll

Nu ska jag masa mig till ica och köpa chips, nyttig tjej efter all glass? Jaja linn joinar så ska vi kolla film sen, PUSS J


Kommentarer
Postat av: julia

haha, du är störd :*

2010-07-28 @ 18:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0