torka

Nu har det inte varit något bloggande på väldigt länge igen, men vi hinner liksom inte. Men somsagt gör så gott vi kan! hehe

I tisdags var vi ett gäng hemma hos Suncan, massa trevligt folk, alla gav sig iväg vid 5 snåret men för mig och Suncs slutade inte kvällen/morgonen? förrän halv 7.. Spåren satte sig dagen efter om man säger så. + att jag nu blivit sjuk.
Halsen gör mer än ont och har min största rädsla att det sak bli som sist jag hade halsont, det orkar jag bara inte med..

Så fort jag piggnat till beger vi oss av till ljusdal, ska bli ruggit skönt kan jag säga. Ända stället där tankarna kan flöda runt hur mycket det vill och där man kan få lugn och ro. Måste ju somsagt ha orken här för att hålla igång ;)

Nu ska jag försöka pilla i mig lite mat, Pussar F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0