Sommarjobb och kvällsbad!

Idag så jobbade jag första dagen på mitt sommarjobb, det var helt okej. Väldigt chill och det var väl tur med tanke på att jag inte hade sovit så mycket.. men kul var det! Frida amanda jag och linnea var tjejerna sen en massa killar. Linnea och frida drog visserligen tidigt ;/ men det stoppade inte mig och amanda, haha FÅÅÅÅÅGEL SVÄLJ! haha partypinglorna! <3
Amanda den jäkeln är iväg ikväll igen, 4e kvällen nu lixom, vilken viking du är gumman ;)

Idag efter jobbet så drog jag frida upp på moppen och badade med några, först i rastsjön och sen gruvorna, fast där badade inte jag och frida. Sen hem och äta massa gott och kolla på wallander med mamma. Nu ska jag snart sova, men först lite OTH! :D

PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0