Shopping!

Nu är jag hemma efter en dag på stan med mamma. Började med att färga håret, blev mycket bra! Sen gick vi runt i affärer och jag fick med mig lite hem idag iaf. Sen åkte vi ut till ikea och handlade grejer till mitt rum och min hall! Sen så åt vi lax till lunch, ikväll ska jag nog tälta med tjejerna men först äta grillbuffe på golfbanan eller grilla hemma, det beror på om pappa kan komma till golfen. Linnea har ju kommit hem nu med! <3 Här har ni lite bilder:


Linne och shorts! båda ifrån hm.

Linnet ifrån sidan, ha en bustier under så blir det snyggt!

Linne ifrån hm.

Sommrig väska ifrån gina.

Hehe, kexchocklad såklart. En mera stadig luftmadrass, välbehövligt frida?

3 produkter för ansiktet ifrån visibly clear. Testade dom hos amanda förra veckan och de var super bra! Sen ett nytt leave in som jag tycker att alla tjejer som bryr sig om sitt hår bör ha hemma ;)

Gardiner till mitt nya rum! Det kommer att bli helvitt med lite rosa/svarta/silvriga detaljer :)

PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0