Nya högtalare!

Frida är hemma och klar om ca 30 min så jag bloggar så länge..
Jag har kollat runt ett tag nu på nya högtalare till datorn, så nu har jag hittat ett par som inte var så dyra och verkar vara bra. De har ju en baslåda med så jag hoppas på lite bas där också!

Här är dom!
Ska in till stan i veckan så då köper jag nog dom om de finns på lager, ska även beställa tid för färgning av mitt hår och köpa ett nytt leave in. Mitt är typ helt slut nu så det är lite panik nu, hehe.

När jag endå är igång så får ni en dagens outfit också, tagen uppifrån då jag ligger i min säng med webben, haha.

linne och högmidjeshorts ifrån hm!

nu ska jag äta glass, PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0