No time

Har inte hunnit bloggat, jag har inte tid längre! Sitter inte på min dator nu utan en av våra stationära, mitt internet funkar inte på någon av mina laptops :(
Pappa är i bollnäs, mamma jonathan och martin åker dit på tisdag på morgonen, och sen jag på torsdagen. Då blir jag själv 2 nätter, får se vad som händer då.
Igår så hade frida chillfest, trevligt! Slutade dock tidigt för mig som skulle upp och jobba idag halv 11. Bara 4 dagar kvar nu, skönt. Imorgon börjar jag halv 2 så då blir det sovmorgon!
Klippte linneas hår idag också, hoppas att hon blev nöjd. Blev jättefräsht iaf! :)

Vet ni vad min kära mamma hade gjort idag då när jag kom hem ifrån jobbet? Jo målat klart min hall! Vart jättebra, den blir helt klar med hatthylla och krokar osv imorgon. Då får ni se bilder! Sen när mamma kommer hem ifrån bollnäs så ska hon måla mitt rum också, skönt.

Får se om det blir mera bloggning innan bollnäs, om jag har tid så ska jag uppdatera er! Sen så kan jag nog blogga ifrån bollnäs eftersom att vi har trådlöst internet i stugan!

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0