make over

Igår var jag i stan och shoppade till mig, idag var jag i stan och shoppade till mitt rum. Hehe tur att jag har snälla föräldrar som betalar, tack! <3
Blev en hel del inköp och nu har jag och mamma börjat i mitt rum, ska strax måla. Mamma är lite king sådär på att måla så hon sa att det skulle vara klart ikväll redan, sen imorgon bitti så ska gardiner och allt småkrafs upp. Har köpt en dyrt med jävlar så fint överkast idag också, helt klart dagens bästa köp.
Sen ska jag med amanda på en grej vid 12 tiden imorgon och sen på kvällen så får vi se om jag kanske åker till ebba och grillar!
Och vet ni? idag kommer min älskling hem!! wohoooooooooooo happy girl.

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0