inget serri

Proppmätt igen, har precis grillat lite räkor, kött och sånt, mumsi. men njaaa, dom där grillade räkorna var nog inget speciellt för mig iaf!
Nu väntar jag bara på att Suncan ska höra av sig efter att hon ätit färdigt, så får vi se vad kvällen bär oss av. Är sugen på gör något ikväll, igår hade jag ju somsagt en myskväll med mig själv och wallander. Länsade skåpen på allt allt allt gott man kunde hitta, var så jäkla sugen på något!

Idag var jag till gimo och badade och solade med Sarah, väldigt skönt och trevligt! :)

på torsdag eller fredag åker jag förmodligen till Ljusdal där tankarna kan flöda runt hur mycket de vill, ska bli riktigt skönt faktiskt.
Men jaja, det var allt för mig!
Peace Out//F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0