impuls saker som vanligt..

Idag fick jag nått sånt där spasmiskt ryck som jag kan få ibland, och då MÅSTE det hända/göras något nytt på en gång! Den här gången var det håret som blev utsatt, som vanligt alltså när jag får sånns här ryck.. Men jag klippte lugg iaf, själv såklart också.. Hur det blev vet jag inte riktigt, blev väl ganska lyckat ändå men min vän Jennifer får hjälpa mig att slipa till den lite! :)

Sen så åkte jag och mamma in till Ikea för att handla lite till mitt rum, blev lite hyllor lysdioder typ, glasskål eller hur man ska säga som man kan ha ljus i eller nått. Sen senare blir det ju en ny garderob och en soffa också! Eftersom min garderob är på övervåningen förtillfället, har bytt rum alltså för er som inte hängt med ;) Så nu snart ska hela rummet göras som, även toaletten, SKÖÖÖÖÖNT!!
Nu ska jag äta lite mat, sen tralla i väg till flickorna tror jag :)

ps. bild på håretkan ni få sen ;)
Pussar på er  F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0