i like it, i like it, i la-la-la-la like it

Hann in till stan imorse, eller rättare sagt, hade en tid att passa så..
Det blev såklart lite små shopping också :)
jeans, t-shirt och en bh. Det var ju ganska så behövligt också kan jag ju säga.. :)
Men det är gryyymt mycket rea nu, eller det är 50-70% på mycket fast det bästa har ju såklart redan försvunnit..

Bubbs är påväg hem från Bollnäs, och anländer snart till Gaylunda igen :D Och jag har redan bestämmt att hon och jag ska umgås ikväll, så får vi se vad vi hittar på :) hihi

Just ja! Appropå nu att jag sitter och lyssnar på Promoe. Cyklade förbi en snubbe här omdagen när jag skulle till gymmet, kände igen dreads håret och vem var det inte? joo, Promoe snubben, först när jag cyklade till gymmet och sen när jag skulle hem. Det ni ;) haha

Pussar F


Jeans- Gina
t-shirt- Cubus
Bh- Cubus
(men det får ni ingen bild på, men
det är en söt vanlig vid med spets)


ursäkta det äckliga golvet som inte hunnit
gjorts om än, tydligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0