Hos amanda!

Jag var och hämtade hem Julia igår på arlanda, gud vad vi grina när vi stog där och såg varandra och kastade oss i armarna på varandra, jag älskar dig <3
Sen så åkte vi hem till uppsala och åt skaldjursmiddag och myste med ben jerrys!

Idag åkte jag med sanna hem för hon skulle hem till oss och steka med mamma, skönt då slapp jag åka buss. Tog ett dopp så fort jag kom hem sen så duschade jag och nu sitter jag här hos amanda, chillar med musik medans hon sminkar sig. Frida kommer snart hem och då ska vi beställa mat och sen käka här och sen även kika fotbollen här, GO SPAIN! Får se om det blir fest eller chill efter de, hur som helst så blir kvällen bäst med mitt sällskap! :)  PUSS J

Kommentarer
Postat av: julia

underbart att se dig stå där, love you hun <3

2010-07-18 @ 02:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0