Helgen!

Har varit bloggpause här ser jag.. vi har haft fullt upp heeeela tiden så har ej hunnit blogga något alls !
Men jag kan dra allt som hänt lite snabbt.
I torsdags så gick jag hem till frida och hjälpte till att sätta lite häck plantor, sen drog vi hem till emelie och chillade dår hela kvällen.
På fredagen så vet jag inte vad jag gjorde på dagen? hehe sen drog vi iaf till vollybollplanen och kollade på när några spelade och sen blev det fest hos amanda, super! Sen sov jag kvar där och vi låg och snackade jättelänge så man var lite trött igår.
Igår lördag så vaknade jag hemma hos amanda och sen drog vi hit och solade och badade hela dagen. Det var den absoult roligaste sola / bada dagen jag har haft för vi hittade på en massa grejer att göra. Vi spelade ett vattenspel och snorklade runt i poolen, haha :D Sen beställde vi sallad med bella och gick hem till amanda igen och åt den där. Sen så kom emelie frida och linn också och då drog vi till vollybollplanen igen, spelade lite och mitt lag vann hela tiden även fast jag inte kände mig så delaktig, hehe. Sen gick vi hem till amanda igen och jag och bella bakade en kläddkaka som vi åt och sen dunkade vi lite music och linn bella emelie somnade! Så jag amanda och frida drog ut på en promenad. Träffade på sofie och frida som ville att vi skulle följa med på fest på björnvallen men vi tackade nej. Jag hade inte ens smink på mig och allt skulle bli så krånglit då. Så vi fortdsatte att bara ut och gå, sen gick jag och frida hem och amanda cyklade hem.


Jag

Amanda sötis!

Amanda tog kort på mig under vattnet, häftig bild!

Ja där har ni min helg! Fullt ös hela tiden så har inte hunnit med bloggis. Jag vaknade nyss så ska väl masa mig upp och sen vidare till bella tror jag! PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0